Reviews
Meilleur restaurant asiatique du Mans (Translated by Google) Best Asian restaurant in Le Mans
8 days agoLe bo bun végétarien est toujours excellent, préparé à la demande avec des produits qui semblent frais. Un seul bémol, la salle est très bruyante. (Translated by Google) The vegetarian bo bun is always excellent, made to order with ingredients that seem fresh. The only downside is that the dining area is very noisy.
13 days agoTrès bon restaurant. Le meilleur Pho que l'on puisse trouver au Mans! Plats généreux et bons! (Translated by Google) Excellent restaurant. The best pho you can find in Le Mans! Generous and delicious portions!
20 days agoUn très bon moment passé ce midi dans un endroit chaleureux et accueillant, un super bon bò bún végétarien ! Merci ! (Translated by Google) We had a wonderful lunch today in a warm and welcoming place, and the vegetarian bò bún was absolutely delicious! Thank you!
1 month agoUn très bon moment dans ce restaurant ! Le service était rapide et efficace. Les plats étaient très bons, surtout les nouilles sautées, les nems et les ravioles que j’ai beaucoup appréciés. Je recommande sans hésiter ! (Translated by Google) I had a great time at this restaurant! The service was quick and efficient. The food was delicious, especially the stir-fried noodles, spring rolls, and dumplings, which I thoroughly enjoyed. I highly recommend it!
1 month agoLe bo bun poulet....un délice ! (Translated by Google) The chicken bo bun... a delight!
1 month agoEn livraison. Tout est excellent,généreux,et servi bien chaud. Merci pour la qualité de service. (Translated by Google) Delivered. Everything was excellent, generous, and served piping hot. Thank you for the quality of service.
1 month ago
Comme toujours, c'était très bon! J'ai pris le pho spécial, la soupe de nouille au canard laqué et des nems en livraison. Si je peux faire une suggestion, peut-être qu'il faudrait mettre le bouillon de la soupe de nouille à part quand la commande est en livraison, comme pour le pho, car les nouilles étaient un peu trop cuites😅 Sinon, les portions sont copieuses. Je recommande! (Translated by Google) As always, it was delicious! I ordered the special pho, the Peking duck noodle soup, and some spring rolls for delivery. If I may make a suggestion, perhaps the noodle soup broth should be served separately for delivery orders, like the pho, because the noodles were a little overcooked 😅 Otherwise, the portions are generous. I recommend it!
5 days ago